. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 30, 2011

Un miracol

Într-un articol anterior scriam despre "serviciul" unor copii de tigani care îti duc cosul când iesi de la super-market. Aici voi scrie despre cersetori.Astazi am asteptat putin o masina în fata bancii. Lânga mine era un cersetor care aparent nu poate merge si pe care îl stiu din vedere deoarece l-am observat în mai toate zilele aglomerate, cum a fost si cea de azi. Cât am stat eu acolo, am numarat în jur de sapte persoane care s-au oprit si i-au dat ceva. Majoritatea o bancnota de un leu. Tipul a observat ca îl filez asa ca a început sa traga si el cu coada ochiului la mine. Dupa circa opt minute a venit masina si am plecat. Asadar, 6 lei în 8 minute. Faceti voi calculele. Dvs câstigati atât? Ce spun aici nu este din filme sau din auzite. Este pe bune. V-ati gândit pâna acum serios cât câstiga un cersetor? Chiar în perioada de criza?Eu nu îl acuz pe cersetor de nimic. El doar a observat o oportunitate si a fructificat-o. Eu ma minunez de prostia umana. Atunci cum sa te mai indignezi când, spre exemplu, îti cere cineva un leu, tu îi dai 50 de bani iar el îi ia si joaca fotbal cu ei spunând: "Numai atâtia?..."Dar, cine stie, poate nu e bine sa gândim asa. Pentru ca au handicapurile pe care le au. Cine suntem noi, bieti oameni, sa vorbim astfel despre ei, când, iata, în plin secol 21, însasi CERUL se îndura si, din când în când, mai realizeaza câte un miracol:

Continuarea aici

No comments:

Post a Comment