. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Ricky Gervais si Will Arnett vor aparea in finalul sezonului sapte al serialului “The Office”

ricky gervais the officeVestea ca Steve Carell se retrage din The Office inainte de finalul sezonului 7 a dat startul mai multor speculatii legate de cine il va inlocui. Se pare acum ca doi dintre actorii care au fost mentionati: Ricky Gervais si Will Arnett vor aparea in finalul sezonului. Alegerea lui Gervais este motivata de faptul ca acesta a creat si a jucat in seria britanica ce a servit drept sursa de inspiratie pentru remake-ul NBC, insa Ricky nu ii va lua locul lui Carell, ci va face doar un scurt cameo.

Cat despre Will Arnett, Gervais a fost cel care l-a mentionat: “Am avut o mica intalnire cu NBC despre mai multe lucruri si l-am recomandat pe Will Arnett pentru un rol permanent in The Office. Ce credeti? Eu cred ca e uimitor.”

The Office a primit unda verde oficial pentru sezonul 8 saptamana trecuta. Episodul care va incheia sezonul 7 va fi difuzat pe 19 mai si va dura o ora si jumatate.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment