. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Politica este o sursa de inspiratie pentru filme de Oscar

In 2009 filmele cu teme politice au dominat nominalizarile la Oscar. Printre ele s-au numarat ,,Milk”, ,,Frost/Nixon” si ,,Che”.

Eram inainte de meditatii. Bucuresti are locuri cu net wireless in cafenele, asa ca browsam la o cafea stiri si anunturi despre Oscar.

Milk – Pretul curajului: In rolul principal este Harvey Milk, un politician gay care a fost ales intr-un consiliu orasenesc american, in 1977.

Frost/Nixon: in 1977 Richard Nixon a dat 11 interviuri care au facut mare valva. Filmul este despre lupta presedintelui cu David Frost, o personalitate din ce in ce mai mare la televiziune.

Che se mai nimeste si Che: Part One sau Che: Argentinianul: povestea incepe cu Che Guevara care rastoarna cu Fidel Castro regimul Batista, din Cuba.

Parca vad ca maine-poimaine se face un film despre Basescu si guvern, care concureaza la Oscar :))
Cand am gasit filmele cautam de fapt un fotograf. Nunta varului meu se apropie si vreau sa-i fac cadou serviciile unei firme de fotografi.


View the original article here

No comments:

Post a Comment