. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Monica Columbeanu acuză magistraţii de la Judecătoria Buftea de lipsă de imparţialitate.

Sotia lui Irinel a transmis un comunicat oficial în care-si arata nemultumirea fata de faptul ca judecatorul procesului de divort este acelasi cu cel pentru custodia Irinei. Moni este de parere ca din aceasta cauza instanta nu poate fi indepedenta si impartiala.

Doamna Columbeanu vrea ca procesul sa fie unul public si nu a fost de acord ca judecarea primul termen, pe patru aprilie, sa fie cu usile închise, mai informeaza realitatea.net.

Citeste aici mai multe despre divortul Columbenilor.

6000-de-fete.jpg 10baaaaa imbecilitate cronica ia-o pe hormonica si duceti-va si inecati-va in garla amandoi.Cam ce-ai vrea tu sa faca justitia romana Sa faca dintr-o curva de 2 lei o mare doamna??? omul a incercat imposibilul dar n-a avut cu cine ca taranca oligofrena cum se naste asa moare.A avut tot ce nu v-a avea neam de neamul ei ,si nu vor avea in veci .Aavut un nume si bani garla dar proasta proastelor nu sa ... baaaaa imbecilitate cronica ia-o pe hormonica si duceti-va si inecati-va in garla amandoi.Cam ce-ai vrea tu sa faca justitia romana Sa faca dintr-o curva de 2 lei o mare doamna??? omul a incercat imposibilul dar n-a avut cu cine ca taranca oligofrena cum se naste asa moare.A avut tot ce nu v-a avea neam de neamul ei ,si nu vor avea in veci .Aavut un nume si bani garla dar proasta proastelor nu sa multumit .Daca nu i-a placut acum sa se duca in moldova si s-o suga iar pe centura Pai era previzibil ! Cum sa-i 'dea in bot' lui Moni decat in spatele usilor inchise ! Daca s-ar face publice toate detaliile imaginea acelui judecator ar avea mult de suferit ! Ei si ce intereas il pune in miscare pe acel judecator ca sa fie si in procesul de divort si in procesul de custodie ??? Din cate stiu eu trebuie sa aiba un interes bine definit ca un judecator sa accepte sa fuga ... Pai era previzibil !
Cum sa-i 'dea in bot' lui Moni decat in spatele usilor inchise ! Daca s-ar face publice toate detaliile imaginea acelui judecator ar avea mult de suferit !

Ei si ce intereas il pune in miscare pe acel judecator ca sa fie si in procesul de divort si in procesul de custodie ??? Din cate stiu eu trebuie sa aiba un interes bine definit ca un judecator sa accepte sa fuga intre doua locatii distincte in Bucuresti pentru Columbeanu !!! E cusut cu ata alba tot procesul ! Cere recuzarea Moni ! E inuman sa nu te lasa sa-ti vezi copilul in conditiile in care poti dovedi cu casete ca esti o mama buna ! Si strange randurile cu mama si Ramona si toti cei care iti pot da o mana de ajutor !

In Romania,divorturile sunt scarboase din cauza judecatorilor; totul se bazeaza pe spaga,pe relatii. In tara asta nu exista lege, constiinta,absolut nimic. Imi pare rau pentru Monica, nu s-a pregatit pt mizeriile care o asteptau.Dar pentru o mama nu exista limite,bariere pentru a-si lua copilul din mana unui obsedat sexual.Cu siguranta o sa mearga pana la capatul lumii iar eu ii urez mult ... In Romania,divorturile sunt scarboase din cauza judecatorilor; totul se bazeaza pe spaga,pe relatii. In tara asta nu exista lege, constiinta,absolut nimic.
Imi pare rau pentru Monica, nu s-a pregatit pt mizeriile care o asteptau.Dar pentru o mama nu exista limite,bariere pentru a-si lua copilul din mana unui obsedat sexual.Cu siguranta o sa mearga pana la capatul lumii iar eu ii urez mult noroc,cu cat va castiga mai repede,cu atat mai bine va fi pt copil. Rusine judecatoriei! Coruptilor sper sa vina vremea sa platiti pentru tot ce faceti! Daca era iripelul fara bani era demult copilul la Monica! Rusine sa va fie! bravo moni si mergi mai departe; si sa mergi pana la haga, daca nu ti se va face dreptate; ti-au fost incalcate drepturile fundamentale.. daca n-o vei face tu, voi sesiza eu forurile internationale; tara asta a ajuns de rusinea intregii lumi, nu mai exista nimic bun.. banii si coruptia sunt pe primul loc, psihopatii gen irinel sunt dati exemplu; draga monica, pana la urma va trebui sa-i faci ... bravo moni si mergi mai departe; si sa mergi pana la haga, daca nu ti se va face dreptate; ti-au fost incalcate drepturile fundamentale.. daca n-o vei face tu, voi sesiza eu forurile internationale; tara asta a ajuns de rusinea intregii lumi, nu mai exista nimic bun.. banii si coruptia sunt pe primul loc, psihopatii gen irinel sunt dati exemplu; draga monica, pana la urma va trebui sa-i faci plangere penala si pentru ca erai minora cand l-ai cunoscut si ti-a sucit mintile, declaratia ta va fi de ajuns; sa nu te lasi si sa te astepti ca le va face rau tuturor celor care incearca sa te ajute, bate in ramona ca sa nu te mai ajute badalau, dar din cate stiu eu, astia sunt oameni cu carte si cu caracter, asa ca ii stiu jocul murdar a lui irinel; bafta moni si dumnezeu sa-ti ajute ! Justitia Romana e bolnava...nu poti lua copilul de la mama lui daca aceasta vrea sa-l creasca! Un copil fara mama e ori orfan ori adoptat! Eu am 2 nepoti care nu au mama, i-a abandonat, nimic nu inlocuieste o mama, amandoi sufera cumplit si au crescut cu sechele psihice...oricat ne chinuim noi, tatal lor si familia sa inlocuim pe mama lor nu am reusit...inca plang pe ascuns, sunt nesiguri,etc.... MI SE PARE NORMAL. CE NU MI SE PARE NORMAL E CA O MAMA NU SI POATE VEDEA COPILUL, IN CE LUME TRAIESC JUDECATORII. MI SE PARE CA II INCALCA DREPTURILE UMANE - CA O MAMA SA SI POATA VEDA COPILUL. MAGISTRATI ROMANI CU DIPLOME CUMPARATE SI MITUITI SI FERMECATI DE BANII LUI IRII RUSINE SA VA FIE Asta n-avea nici chiloti pe ea cand a venit la Izvorani si acum vrea sa devina milionara. HUO ! Du-te pe pustii locuri, parasuto ! Nu meriti niciun ban de la Iri, ca si-asa i-ai cheltuit averea pe luxul tau. Nimic nu ar trebui sa primesti si mai ales sa nu primesti fetita, c-ai face-o prostituata, cum ai fost tu. ar trebui sa fie o institutie deloc corupta dar aici la ta foamea de bani este mare am trecut si eu prin asa ceva este de nedescris ce se intamola acolo daca ai bani ai tot ce vrei daca nu stai si asytepti rusine lor celor de la buftea Dupa ce a venit cu o sacosa de porumb de fiert vrea sa plece cu tot caviarul... Ce naiba este nebunia asta cu Yopyyop?

Continuarea aici

No comments:

Post a Comment