. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 30, 2011

Joseph Gordon Levitt confirmat pentru “The Dark Knight Rises”

joseph gordon-levittJoseph Gordon-Levitt va juca rolul lui Albert Falcone, cunoscut si sub porecla de “the holiday killer” in noul film Batman – The Dark Knight Rises.

Starul filmului Inception a fost atasat il interpreteze pe Falcone, un criminal in serie psihopat care omoara infractori care au avut vreo legatura cu tatal sau, capul mafiei – Carmine Falcone. Rolul lui Carmine a fost interpretat de actorul britanic Tom Wilkinson in Batman Begins si a fost ucis de supererou.

“Ce-mi place la colaborarea cu Chris Nolan este fapul ca, cu toate ca scara e larga, mereu prioritizeaza personakele. Stie ca indiferent cat de cool e spectacolul, daca nu simti miscare umana, devine plictisitor. Cred ca de aceea oamenii iubesc filmele lui. De aceea iubesc si eu filmele lui.” a declarat Joseph.

The Dark Knight Rises va fi lansat pe 20 iulie 2012, va fi regizat de Christopher Nolan si ii va regasi in distributie pe Michael Caine, Christian Bale si pe Anne Hathaway in rolul lui Catwoman.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment