. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Sunday, March 20, 2011

Jonah Hill: “Patrick Dempsey este cel mai sexy barbat in viata”

293.dempsey.patrick.112108Editorii de la Contactmusic.com pretind ca actorul californian in varsta de 27 de ani Jonah Hill (”Superbad”, “Funny People”, “Get Him to the Greek”) si-ar fi dorit sa aiba un aspect fizic la fel de placut ca Patrick Dempsey (45 ani), interpretul medicului Derek Shepherd din indragitul serial de televiziune “Grey’s Anatomy“, pe care il considera cel mai sexy barbat in viata.

Desi este un heterosexual convins, Jonah Hill le-a marturisit jurnalistilor de la E! Online ca tanjeste dupa starul masculin din filmele “Enchanted”, “Made of Honor” sau “Valentine’s Day”, care reprezinta un model de senzualitate si o sursa de inspiratie pentru el: “Patrick Dempsey este cel mai sexy barbat in viata si va pot argumenta de ce. Pentru ca pur si simplu este. Este sex pe bat in sensul propriu al cuvantului. Ca si cum cineva ar fi luat intr-o zi un bat normal si l-ar fi scufundat intr-o oala in care fierbe senzualitatea, dupa care a indepartat batul. Atat de sexy este! Patrick este extrem de atragator. Reprezinta o adevarata sursa de inspiratie pentru mine. Are cel mai minunat par pe care l-am vazut in intreaga mea viata la un barbat. Respiratia lui miroase a menta. Urechile lui sunt slefuite asa cum mi-am imaginat eu ca ar trebui sa arate urechile lui Dumnezeu”.

Dublul nominalizat la premiul Golden Globe Patrick Dempsey nu este singurul care a primit elogii din partea unui coleg de breasla, Jonah Hill insusi fiind apreciat de catre John C. Reilly, impreuna cu care a jucat in dramedia romantica “Cyrus” in anul 2010, insa nu pentru calitatile lui fizice, ci pentru abilitatile lui interpretative: “Jonah Hill a aparut in filmul Walk Hard, dar il cunosc si prin intermediul altor cateva persoane. In filmul Cyrus am petrecut mult timp impreuna. Si sa stiti ca este un actor grozav. Oamenii se gandesc la el exclusiv ca la un actor de comedie, insa este un actor foarte bun. Are o deprindere de a spune adevarul”.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment