. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Monday, March 28, 2011

Jodie Foster este pregatita sa se retraga din actorie

THE BEAVERJodie Foster se simte pregatita sa se retraga din actorie, dupa patru decenii in care a fost in lumina reflectoarelor, pentru a se concentra pe munca ei in calitate de regizor.

Vedeta thriller-ului The Silence of the Lambs si-a inceput cariera pe cand era doar un copil si a recunoscut ca a ajuns intr-un punct in care nu mai este la fel de atrasa de roluri si prefera sa stea in spatele camerei.

“Am ajuns la un punct in care nu mai vreau sa joc. Sunt mult mai interesata de o retragere, dupa 45 de ani de cariera. Este o perioada lunga in care am facut acelasi lucru.”

Jodie a regizat recent drama The Beaver, cu Mel Gibson in rolul principal si a dezvaluit ca urmatorul ei mare proiect va fi un film sf.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment