. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Thursday, March 24, 2011

IMAGINI ŞOCANTE! Militari americani s-au fotografiat cu afghanii pe care i-au omorât.

Cel mai rau este ca, din câte se pare, victimele soldatilor americani nu sunt înarmate, mai mult de atât par a nu avea mai mult de 15 ani.


Cei doi soldati care apar în fotografii sunt judecati pentru crime de razboi, iar Curtea Militara care are dreptul de a hotarî daca militarii sunt vinovati sau nu a încercat sa opreasca difuzarea imaginilor presei. Cu toate acestea imaginile au ajuns în revista Der Spiegel si pe internet.

6000-de-fete.jpg 6lasa ca si-o merita si tailibanii aiadaca ati vazut filmuletele cu crima de onoare, care au fost postate mai demult aici , oameni omorati cu pietre pana la ultima suflare .. taibanii sunt mai rau ca animalele dai in mm daca este real ceea ce vedem aici ,e cumplit incredibil asa ajuta americanii poporul sau civilii nevinovati??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu pot sa cred ma doare saufletul cand vad copii chinuiti si nu numaieste groaznic groaznic de zece ori groaznic Eu am vazut pozele acum ceva timp, sunt pe bune, Criminalii sunt acum judecati, dar nu sunt singurii. Mai toti americanii fac asta, pt. ca au pierdut razboiul si nu pot lupta contra talibanilor. Asa ca violeaza fete de 12 ani ori tortureaza minori si ii executa. Daca vezi filmele si citesti marturiile soldatilor care i-au dat in gat pe criminali te sperii.Singura solutie ar fi un atac nuclear ... Eu am vazut pozele acum ceva timp, sunt pe bune, Criminalii sunt acum judecati, dar nu sunt singurii. Mai toti americanii fac asta, pt. ca au pierdut razboiul si nu pot lupta contra talibanilor. Asa ca violeaza fete de 12 ani ori tortureaza minori si ii executa. Daca vezi filmele si citesti marturiile soldatilor care i-au dat in gat pe criminali te sperii.Singura solutie ar fi un atac nuclear contra USA, care sa loveasca centrele mari, de unde se coordoneaza teroarea mondiala. Fara USA vom avea pace. Dar atata timp cat se vor mai naste copii americani, lumea nu va fi sigura. cam astia sunt americanii....e cumplit. Sorry, abia acum s-au incarcat si pozele Unde-s pozele?? Sa va credem pe cuvant?

Continuarea aici

No comments:

Post a Comment