. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Saturday, March 19, 2011

Fiul lui Botezatu îşi caută job: "Sunt şomer: fotbal pauză, modeling stand-by".

"Somer! Fotbal pauza, modeling stand-by. Daca Nicolae Mitea este un somer de lux si îsi cauta echipa, ei bine, eu sunt doar somer. Deci caut job temporar... sau nu", scrie Andrei pe Facebook, conform National.

Bote nu pare sa se grabeasca sa îi sara în ajutor si spune ca ar trebui ca fiul lui sa munceasca mai mult daca vrea sa ajunga un nume în modelling.

"Este treaba lui. Eu nu promovez baietii de Dorobanti. Daca vrea sa ajunga departe în modeling, sa munceasca la fel ca mine, sa lase petrecerile si cluburile. Asta daca vrea sa fie cineva. Indiferent daca ar fi sau nu fiul meu, eu nu sunt de acord cu aceasta atitudine", a spus Catalin Botezatu, conform National.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment