. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Dualism

Îmi cam sta în obicei sa scriu pe blog despre uameni ?i oameni, mai ales atunci când nu scriu despre mar?ieni, muzici, filme ?i altele din categoria spectacolului. Dar parca tot aici i-a? încadra ?i pe cei mai entuziasma?i dintre ei care î?i dau coate înainte, dar te împing în direc?ia opusa când nici nu te a?tep?i. Sunt cei pe care îi abordezi cu drag ?i încântare, uneori, poate doar ca sa îi faci altuia un bine, dar ei te trateaza respingator ?i sec, ca sa vezi apoi ca raspunsul ar fi fost cu totul altfel.

Alinia?i-va, oameni buni, atât timp cât nu sunte?i to?i gemeni. Ca lor le în?eleg dualitatea, una de cele mai multe ori murdara. Nu le-o accept ?i ma feresc de ea cât pot. Dar când vad tot mai multe fe?e la atâtea specimene, am impresia ca oamenii cara dupa ei câte o oglinda strâmba. Oamenii aia interesan?i care aievea te a?teapta cu bra?ele încruci?ate (mai nou la spate) ascund lazi cu neserioase gânduri. Zici una ?i faci alta? Bun! E?ti prea comod? Se în?elege, doar cu lenea în vena m-am nascut ?i eu. Dar nu-mi place sa apari dupa ce o dai la întoarsa fara chef ori sa duci în spinare bagajul nesfâr?it de paranoia.

Ca ar fi a?a numi?ii prieteni cu care abia a?teptai sa te întâlne?ti ori vechi cuno?tin?e de care pur ?i simplu ?i-e dor, nu mai conteaza. Cert e ca vor aparea numai când au ei nevoie. Nu de ajutor. Ci de o ie?ire, o bere, o poveste sau de câteva ore în preajma unui om pâna nu demult destul de drag. Carapacea dispare, coconul se deschide, iar antenele se activeaza. Bafta la regasiri, eu am sa fiu o vreme tot aici, înca!

sursa foto


View the original article here

No comments:

Post a Comment