. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Saturday, March 19, 2011

Darren Aronofsky a renuntat la regia sequel-ului “The Wolverine”

Potrivit New York Daily News, regizorul Darren Aronofsky (42 ani) a abandonat proiectul SF-ului de actiune “The Wolverine” al companiei de productie 20th Century Fox, un sequel al dramei de aventuri “X-Men Origins: Wolverine” din anul 2009, care a fost regizata de catre Gavin Hood, pe baza unui scenariu ce a purtat semnaturile lui David Benioff si Skip Woods.

Nominalizat la premiul Oscar in anul 2011 pentru regia thriller-ului psihologic “Black Swan“, Darren Aronofsky a decis sa renunte la proiectul cinematografic “The Wolverine” din pricina faptului ca filmarile se vor desfasura in Japonia si vor dura aproximativ un an, iar el nu doreste sa stea atat de multa vreme departe de familie si mai cu seama departe de fiul lui in varsta de 4 ani si 10 luni pe nume Henry Chance, rezultat din relatia de lunga durata cu actrita britanica Rachel Weisz: “Dupa ce am discutat mai mult despre film cu colaboratorii mei de la Fox, a devenit clar ca procesul de productie al proiectului The Wolverine ma va tine in afara tarii aproximativ un an. Nu m-am simtit confortabil sa fiu departe de familie pentru o perioada atat de lunga. Sunt trist ca nu voi fi capabil sa vad acest proiect realizat intrucat scenariul este minunat, iar eu asteptam cu nerabdare sa lucrez din nou impreuna cu prietenul meu Hugh Jackman”.

Celebru pentru peliculele criptice, socante si greu de descifrat in genul “The Fountain“, “Pi” sau “Requiem for a Dream“, Darren Aronofsky a fost considerat de la inceput o alegere inedita de catre fanii francizei “X-Men”, filmele lui de arta neavand nimic in comun cu o adaptare dupa o serie de benzi desenate. Desi nu se stie numele persoanei care il va substitui pe Aronofsky in scaunul de regizor, oficialii de la 20th Century Fox s-au grabit sa declare ca sequel-ul “The Wolverine” constituie o prioritate pentru ei si va merge inainte fara Darren Aronofsky, Hugh Jackman ramanand in continuare fidel proiectului: “Atat Hugh Jackman, cat si Fox raman pe deplin implicati in realizarea filmului The Wolverine. Ne vom regrupa si vom merge inainte in mod agresiv”.

Nu este pentru prima data cand Darren Aronofsky abandoneaza un proiect pentru care isi daduse initial acordul, in ultima perioada de timp renuntand si la reboot-ul “Robocop” al companiei de productie MGM, dar si la “Batman: Year One” al companiei de productie Warner Bros.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment