. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Thursday, March 24, 2011

Alex Velea: "Devin în Europa apreciat şi HOT ca Inna".

Cântaretul sustine ca are nevoie si de putin succespentru a fi apreciat în Europa.


"Cariera... nu ma lasa sa dorm. Am muncit în studio mai mult ca oricând, am devenit un fel de 'soarece de studio', dar la studio sunt ca acasa. HAHAHA Production e familia mea. Anul a început bine din punct de vedere muzical, am semnat piesa "Don't say it's over" în multe tari si începând cu luna martie va fi difuzata pe radiourile din UK si Franta... eu asa stiu de la casa de discuri, daca ei ma mint, va mint si eu. Am nevoie de un dram de noroc. Devin si în Europa apreciat si HOT ca Inna. Am lansat un clip nou "One shot", care se bucura de mare succes. Lumea deja o cânta cu mine la concerte, ceea ce ma bucura enorm. Ce am mai facut? Am jucat într-un film foarte tare "Nasa", a carui premiera o astept cu sufletul la gura",a declarat Alex Velea, informeaza revista VIP.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment