. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Monday, March 21, 2011

Adrian Severin s-a autosuspendat din PSD.

În aceasta dimineata, Victor Ponta, presedintele PSD, a anuntat ca situatia lui Adrian Severin va fi discutata în cadrul Biroului Permanent National. La finalul acestei sedinte a fost anuntat faptul ca Adrian Severin s-a autosuspendat din partid. "Cred ca a facut ceea ce trebuia sa faca (...) Rezultatul anchetei din PE va decide ce vom face în viitor, în privinta lui Adrian Severin, a spus Ponta dupa sedinta BPN al PSD, informeaza hotnews.ro.


"I-am informat pe colegii mei asupra întregii situatii, în legatura cu faptul ca sper sa se declanseze cât mai repede investigatia în Parlamentul European, care sa fie de natura a clarifica toate lucrurile si pentru ca partidul nu are nicio legatura si nici posibilitatea de a investiga acest lucru", a precizat el.

El a declarat ca a propus conducerii PSD sa se autosuspende din BPN, precum si din functia de vicepresedinte, pâna când se vor încheia procedurile la nivel european, astfel încât asupra partidului "sa nu mai apese niciun fel de raspundere sau obligatii de a face declaratii", a mai spus Adrian Severin.

6000-de-fete.jpg 1Nu m-am asteptat de la ,,asta''!ca nu mai poate fi numit altfel!!Dupa ce ca a luat salaroace de te gindesti ce putea face cu atitia bani,mai aveau tupeu sa ia si mita!!Huzuresc de atita timp in PARLAMENTUL EUROPEAN!atit de avid dupa bani ,incit nici macar nu ia trecut prin cap ca ar putea fi filmat!!Zburat din politica si confiscata averea!!Cistig nemeritat,poporul roman care -si duce viata de pe ... Nu m-am asteptat de la ,,asta''!ca nu mai poate fi numit altfel!!Dupa ce ca a luat salaroace de te gindesti ce putea face cu atitia bani,mai aveau tupeu sa ia si mita!!Huzuresc de atita timp in PARLAMENTUL EUROPEAN!atit de avid dupa bani ,incit nici macar nu ia trecut prin cap ca ar putea fi filmat!!Zburat din politica si confiscata averea!!Cistig nemeritat,poporul roman care -si duce viata de pe o zi pe alta ii intretine acolo!!sa ne faca de rusine oare!!???astia hoti,alta analfabeta de nu stie nisci sa citeasca!!

Continuarea aici

No comments:

Post a Comment